خدا رو شکر به خاطره حضورت

آسمان آبی است وخورشید می درخشد دنیا باهمه ی رنگارنگی 

 

پابرجاست ،آدم ها هستند گاه گرم ومهربان و گاهی هم نا مهربان ، 

 

زندگی زیباست مثل قبل اما به چشم من دیگر نه ، من چشمانم  

 

فقط به دنبال دیدن روی توست،گوش هایم بی قرار شنیدن آوای  

 

زیبایت ،لبانم تمنای چهره ی دلبندت رادارند و قلبم برای تو می تپد... 

 

آری ! فقط من عوض شده ام به افتخار حضور تو  

 

آری ! من عاشق شده ام طوری دیگر ... 

  

                                                                           من مادر شده ام  

 

 

                                              این عشق گوارای وجودت عزیزتر از جانم دخترم  

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

خیلی جیگری...

هزار ماشالا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد